Norimberk

30. listopadu 2014 v 15:30 | Monii. |  Diary
Jak už jsem tu psala, včera jsem byli na vánočních trhách v Norimberku. Teď tady nějak stručně shrnu, jaký to bylo a co jsme dělali. Odjezd byl tedy v 6:30 od školy, takže jsem stávala v 5:15. K mýmu překvapení jsem vůbec nebyla unavená...
Cesty autobusem jsou vždycky nejlepší, takže jsem si jí strašně užila :D. Vyfotily jsme s kamarádkama asi tisíc seflíček a tak no. Kolem 11 jsme dojeli do Norimberka. Prošli jsme hrad, kterej byl zadarmo a byla tam nějaká výstava. To nás vůbec nebavilo, takže platit za to by byla hrozná škoda.

Potom byl zase problém se záchodama a když jsme je konečně našly, celá skupina nám utekla. Takže jsme je pak hledaly ve městě, kde jsme v životě nebyly. Úžasný, žejo. Ale to ke všem našim zájezdům neodmyslitelně patří a vlastně jsem se na to ztrácení a hledání těšila :D. Když jsme je konečně našly, přemístili jsme se k muzeu hraček, kam jsme museli jít. Za 1,5 eura! :D Hračky jsou věc, která mě vůbec nezajímá, takže to bylo docela utrpení. Ale naštěstí jsme mohli jít sami a pak odejít sami na trhy. Takže jsme to prolítly asi za 10 minut a hurá na trhy.

Když mluvíme o trhách, myslím tim spíš obchody všude kolem a ne ty stánky s jídlem a různýma věcma. Jako první jsme zašly do Starbucksu, kde jsme si dali ledový caramelový frappuccino, aneb logika level my. Mrzneme v zimě a dáme si ledový pití, okey? Pak jsme přešli jeden most, kterej jsme v průběhu dne přešli ještě 10 krát. A potom jsme se tam různě procházely, hledaly háemko a takový normální věci a na pravý trhy jsme ani nezavítaliy.

V Rossmannu jsme narazily na Arizonu v plechovce za 1 euro, takže jsem jí samozřejmě hned musela koupit! Teď si jí tady doma v klídku popíjím a píšu tenhle článek. Pak jsme vlastně nic zajímavýho nedělaly, jenom pořád chodily tam a zpátky, občas jsme si vystály mega frontu na záchody a tak no...

Kdybych to měla ve výsledku zhodnotit, možná minulý rok Drážďany byly lepší, ale letos to bylo taky moc super. Na ty trhy jsme se dostali až poslední čtvrthodinku a ještě k tomu jsme nic neviděly, protože tam bylo hrozně lidí. Chtěla jsem nakoupit dárky na Vánoce, ale odjela jsem jen s tou Arizonou a mym svetrem z Tally Weijlu. Moc jsem nefotila, ale mám tisíce seflies. Bylo to fakt moc dobrý především jízda autobusem domů, ty jsou vždycky nejlepší! a doufám, že pojedeme i příští rok. Juch! (:D)

Komentáře

1 Tereza. Tereza. | Web | 30. listopadu 2014 v 15:49 | Reagovat

Sníh  u nás byl v pátek,kdy jsem článek psala,teď to tady akorát klouže a sníh zase nikde.
Je skvělý,že sis to aspoň užila :).
Já jsem byla tak akorát dneska na našich vánoční h trhách,přišla jsem před chvílí, a ještě teď jsem zmrzlá :D.

2 barush barush | Web | 30. listopadu 2014 v 17:05 | Reagovat

Vypadá to tam fakt hezky :) A sníh nikde ..

Viděla jsem na tvym fb tu fotku jak jste tam s tim Santou, je skvělá =333 ) A to že jste prošli všechno, jenom ne ty trhy :'D

3 Ronaldie Ronaldie | Web | 30. listopadu 2014 v 17:58 | Reagovat

to je pravda, v autobuse je to vždycky nejlepší, největší zážitky z celýho výletu.:D popisuješ to hezky, připomíná mi to naše výlety, všude je to asi podobný. ještě by to chtělo sníh.^^

4 Simix Simix | Web | 30. listopadu 2014 v 19:02 | Reagovat

~Čaué~
Ono se říká, že když člověk spí 20 minut, že má víc energie, než když spí déle ...
Já tam nikdy nebyla,ale mají tam zajímavé domy koukám :)
Těšit se na ztracení ...to musí být zajímavé ... jako jo, má to něco do sebe, když Vás někdo hledá a sháníte se všude možně.. nakonec to je docela prča ... ale já bych měla i docela nervy :D
Já ve Starbucksu nikdy nebyla .. taky jsem se o něm doslechla teprve nedávno ... nějaký ten týden to už bude.
Háemko .. tam jsem už taky pěkně dlouho nebyla :D
Já byla na zimních trzích ve Vídni minulý rok, bylo to hezké :)
Vypadalo to podobně, jako na té poslední fotce :) Docela mě na té poslední fotce zaujal pohled toho chlapíka :D
Koukám, dost lidí tam bylo.
Arizonu jsem taky nikdy neměla O.o :D
Tak hlavně že se Ti tam líbilo :) Já na Vánoce ještě nemám nakouopeno .. ups.. Příští týden to snad nějak dám :D
Tak ahoj :)

5 Orida Orida | Web | 30. listopadu 2014 v 19:35 | Reagovat

A o čom bola tá výstava, čo vás nebavila? :)

V Norimbergu som teda ešte nikdy nebola... :-O Asi by som to mala napraviť.

Aspoň ste boli dve.... ja som sa takto raz sama (skoro) stratila v Londýne, keď som bola ešte na základke... Proste ma zabudli na záchodoch :D

1,5 eura nie je tak moc. A náhodou hračky... jééééé :D Ja by som si to tam užila viac, než tie trhy asi :D

Počúvaj, na čo si tam vôbec chodila, ak si sa na trhy poriadne ani nepozrela? Však HMká a podobné somariny máš aj doma, nie? :D Netreba kvôli tomu cestovať neviem kam do preč :D

6 Olja:) Olja:) | Web | 30. listopadu 2014 v 21:48 | Reagovat

Ach jo .. já se zatím dostala na vánoční trhy jenom u nás na Staromáku.. ale určitě bych někdy chtěla vyrazit aspoň do Drážďan,protože absolutně miluju svařák a ty obří palačinky co dělají v těch stáncích :33

7 Hann. Hann. | Web | 30. listopadu 2014 v 23:31 | Reagovat

Do Norimberka (myslím že tam) jedu 15. prosince tak se mám na co těšit no :D Na druhou stranu, loni jsem byla ve Vídni a tam to je určitě jiný než v Drážďanech, tak doufám, že to bude pro mě hezký :)

8 ✿heroin. | http://crystalmeadow.blog.cz/ ✿heroin. | http://crystalmeadow.blog.cz/ | E-mail | Web | 1. prosince 2014 v 13:14 | Reagovat

Mě se strašně líbí ty ulice z kopce :D i proto bych chtěla žít v Americe.

Nikdy jsem nebyla nikde na těch vánočních městech nebo trzích, takže nemužu srovnávat, ale v sobotu jsme byli v Praze a taky šílenost, aspoň co se davů lidí týče :D

9 un. un. | Web | 1. prosince 2014 v 17:11 | Reagovat

Já chci sníh :( Lol, v Líbeznicích bylo včera rozsvícení stromečku :D

10 deny-paradise deny-paradise | Web | 1. prosince 2014 v 20:16 | Reagovat

jej, a my jedeme do Drážďan až příští úterý -,- :D Cesty autobusem jsou vždy nejlepší, s kamarády si to vždy užiju. My se taky na ty trhy nikdy moc nedostanem, spíš chodíme v obchodácích :D hehe, letos máme naplánovanej Primark kousek od toho trhu, takže se hrozně těším! :D
Fotky jsou pěkné, těch lidí je tam požehnaně. :D

11 Mariiis_N Mariiis_N | Web | 1. prosince 2014 v 20:36 | Reagovat

Být tam sníh tak je to úplně dokonalý. Strašně se mi líbí jakékoli město, když je tam sníh. Každopádně moc pěkné fotky :)

12 steel32 steel32 | Web | 1. prosince 2014 v 21:00 | Reagovat

v noci by to bylo určitě lepší :D
a tyjo, to já zase tyhlety trhy miluju :D to jídlo tam :3

13 Alexandra☯ Alexandra☯ | E-mail | Web | 1. prosince 2014 v 21:47 | Reagovat

Pre mňa vstávanie o 5:15 by bolo za trest, asi by som nevstala, ale keby som vedela, že idem niekam, tak by som to brala aspoň trošku pozitívne. Myslím, že by som v autobuse spala a spala a znovu len spala, ja som strašný spachtoš a milujem spánok. Náhodou to múzeu hračiek muselo byť podarené, aj keď je pravda, že z hračiek som už dávno vyrástla, tak by ma to zaujímalo, na hračky nedám dopustiť ani teraz, jasné že sa s nimi už nehrám, ale je to skvelá vec a 1,5€ je ako nič, skoro zadarmo. Je to krásne mesto podľa fotiek, okúzlujúce a naviac takto, keď sa blíži zima to tam musí byť skvelé, všade už taká Vianočná atmosféra. V poriadku, ja doteraz chodím v tejto zime do krčmy cez víkend na kofolu, studenú, ale šak čo, všetci okolo mňa pijú čaj, horúcu čokoládu, kávu,.. ale ja kofolu. Arizona je super, chutná mi veľmi, u nás ju majú v DM-ku normálne, čo je výhoda, ale je tam doosť drahá, myslím že asi okolo 2€, čo je fakt drahé, keď si zoberieme, že je to len čaj s medom. Uff, my máme ísť na konci šk. roka do Osvienčimu a potom myslím že aj do solnej bani Wielicka a celkom mi to je ľúto, že je to len jeden dňový výlet a ešte taký deprimujúci, ale veľmi ma to zaujíma, takže som prekvapená ako to bude vyzerať, vraj si to ale zaslúži silné žalúdky, tak som zvedavá. Je mi to ľúto, pretože nikdy sa nedá zabudnúť na tie 3 dňové výlety v Tatrách a naposledy v Terchovej, najkrajšie fakt. A najviac keď ráno vstaneš celá dolámaná, výjdeš na chodbu v pyžame, s vlasmi ako Einstain a uvidím, že niesom sama. Takže tak, ale keďže tento rok chystáme ako deviataci večierok, tak sa veľmi teším!

14 Salvatore Salvatore | Web | 1. prosince 2014 v 21:50 | Reagovat

tak jak vidím tak sis to užila:) a nesnáším dkyž nemůžu někdy najít záchod :D

15 nunu15 nunu15 | Web | 2. prosince 2014 v 8:10 | Reagovat

U nás je sneh po dlhom čase ♥ (ale určite nevydrží dlho :( )
Určite si si to tam užila :D
Milujem trhy, ale nenávidím, keď mi mrznú ruky keď niečo jem XD

16 silluety silluety | Web | 2. prosince 2014 v 15:46 | Reagovat

U nás je též sníh :D už dva dny :D dost drsný no :D snad vydrží sakra :D
na tý fotce ty baráky vypadají tak divně jak jsou dlouhý, ale musela sis to užít :) hned bych tam jela :) trhy luxus :)) jojo :D s těma záchodama se mi to stává vcelku často :DDD

17 Miss.Hill Miss.Hill | Web | 2. prosince 2014 v 16:48 | Reagovat

Já letos navšítívm trhy ve Vídní a Bratislavě takže už se moc těším :)

18 Miana Rose. Miana Rose. | Web | 2. prosince 2014 v 19:56 | Reagovat

Arizonu jsem ještě neměla:( :D
jinak je fajn,že sis to užila:)

19 Queen Queen | Web | 2. prosince 2014 v 20:47 | Reagovat

Tyjo, vypadá to tam docela dobře :D Nene, nejlepší jsou jízdy vlakem když máš s kámošema pro sebe kupéčko ! Myslím že my by jsme dopadli stejně jako ty s kámoškama. Šli by jsme zadši do obchodů a na kafíčko do St. :DD hlavně ale že jste si to užili !

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.